Întrebări frecvente

Întrebări frecvente

Contactează partenerul respectiv pentru mai multe detalii privind preţul automobilului care te interesează.

Rezervarea cu taxă este o cerere de rezervare cu intenţia de a cumpăra automobilul de la partener. Taxa de rezervare este necesară pentru rezervarea automobilului până la încheierea contractului.
Taxa de rezervare este necesară pentru blocarea maşinii pentru perioada până în ziua încheierii contractului. În această perioadă nimeni nu poate rezerva acea maşină pe platformă. Odată încheiat contractul, automobilul va fi scos de pe platformă şi nu va mai fi disponibil pentru vânzare.
În cazul în care contractul tău este închis, taxa de rezervare va fi creditată pentru plata finală şi/sau contractul de leasing. Dacă contractul nu este încheiat, taxa va fi rambursată în contul tău bancar.

Solicită acum este o solicitare pentru mai multe informaţii. Dacă ai întrebări despre un anumit automobil, poţi utiliza butonul Solicită acum pentru a trimite o întrebare direct partenerului respectiv. Dealerul BMW va prelucra solicitarea şi va reveni cât mai curând posibil.

Da, vei primi exact maşina din imagine.

Când selectezi un automobil, selectează simbolul stea pentru a adăuga maşina la Favorite. Accesează contul MyBMW pentru a căuta automobilele salvate.

Puteţi contacta BMW Customer Service Center. 

BMW Customer Service Center este deschis de luni până vineri între orele 09:00-18:00. Număr de telefon: 

+40 312 297 499

Pentru mai multe informaţii accesaţi: https://www.bmw.ro/forms/rfc/rfc.html

 

Pentru informaţii referitoare la politica noastră de confidenţialitate, consultă BMW Data Privacy or BMW Legal Disclaimer.